Ще започнем със семпла дефиниция на самия термин ‘бранд/ фирмена идентичност‘. Това е сбор на всички градивни елементи от дадена фирма с която тя разполага, за да предаде определена нагласа на своите клиенти. Зачитаме визуалните фактори, които влияят на имиджа на компанията и нейната интерпретация от сегашни и потенциални клиенти.
Успешно изградената фирмена идентичност Ви прави веднага разпознаваеми за аудиторията. Тя асоциира бранд идентичността с продукта/ услугата която предлага фирмата, а точно това е връзката между една компания и нейните клиенти.
Вашата фирма е изградена от няколко основни ключови елементи:
Отговаряйки на тези въпроси се открива истинския лик на фирмата и можем да преминем към взимане на последващи решения относно визията.
След установяване на основните важни точки и взимане на решения относно тона и позицията на фирмата в бранша, в който оперира можем да започнем с разработка и избиране на правилен графичен подход спрямо целите.
Форми
Формите и фигурите в дизайна имат силно влияние към целевата аудитория. Използваме ги за засилване на желана реакция на клиентите при досег с компанията Ви. Например, лого което е кръгли или овални форми ще повлияе по съвсем различен начин на потенциални клиенти отколкото дизайн с остри или квадратни форми.
Типография/ Шрифтове
От значение е да изберете правилните шрифтове както за логото, така и за останалите текстове от фирмената идентичност. Комбинацията от тези шрифтове говори много за компанията Ви. Хармоничното използване на графиките с шрифтовете развива потенциала на бранда.
Цветова гама
Цвета е първото нещо което грабва вниманието на човек. Хората (включително Вашите потенциални клиенти) имат психологически връзки и отношения към различните цветове. Примерно, червеният цвят предизвиква вълнение и чувство за важност и влиятелност. Това би бил добър избор, ако искате Вашата фирмена идентичност да се оличава като гласовита, младежка и вълнуваща.
Дизайн на рекламни материали
Нуждите за рекламни матерали на всяка фирма са различни. Някои държат да имплементират фирмената идентичност в работното облекло на служителите си и физическите матерали, други наблягат повече на дигиталните рекламни материали. Ние предоставяме всички видове файлове за печат или формати за онлайн реклама в сайтове и социални мрежи.