Фирменаидентичност

Създаване на фирмена идентичност от Елена Стаматова – Elista.bg ® 

Новаторски дизайни
Защитени авторски права
100% Разпознаваемост

Какво е фирмена идентичност?

ЕДИННА графична

РАЗРАБОТКА 
ОФОРМЯЩА 

ВАШИЯТ БРАНД

Ще започнем със семпла дефиниция на самия термин ‘бранд/ фирмена идентичност’. Това е сбор на всички градивни елементи от дадена фирма с която тя разполага, за да предаде определена нагласа на своите клиенти. Зачитаме визуалните фактори, които влияят на имиджа на компанията и нейната интерпретация от сегашни и потенциални клиенти.

Успешно изградената фирмена идентичност Ви прави веднага разпознаваеми за аудиторията. Тя асоциира бранд идентичността с продукта/ услугата която предлага фирмата, а точно това е връзката между една компания и нейните клиенти. 

УСПЕШНИ ПРОЕКТИ

Как развиваме СИЛНА ФИРМЕНА ИДЕНТИЧНОСТ?

Вашата фирма е изградена от няколко основни ключови елементи:

  • Мисия
  • Достойнства
  • Характер/ естество на фирмата
  • Уникална позиция спрямо конкуренцията
  • Гласът на компанията

Отговаряйки на тези въпроси се открива истинския лик на фирмата и можем да преминем към взимане на последващи решения относно визията. Това включва избиране на цветова гама, илюстрации, графики, шрифт, слоган и др.

Портфолио

ФИРМЕНА 
ИДЕНТИЧНОСТ

Стандарт на фирмена идентичност

Какво включва  услугата

фирмена идентичност изработка elista снимка 04

След установяване на основните важни точки и взимане на решения относно тона и позицията на фирмата в бранша в който оперира можем да започнем с разработка и избиране на правилен графичен подход спрямо целите. 

Форми

Формите и фигурите в дизайна имат силно влияние към целевата аудитория. Използваме ги за засилване на желана реакция на клиентите при досег с компанията Ви. Например, лого което е кръгли или овални форми ще повлияе по съвсем различен начин на потенциални клиенти отколкото дизайн с остри или квадратни форми. 

Типография/ Шрифтове

От значение е да изберете правилните шрифтове както за логото, така и за останалите текстове от фирмената идентичност. Комбинацията от тези шрифтове говори много за компанията Ви. Хармоничното използване на графиките с шрифтовете развива потенциала на бранда.

Цветова гама

Цвета е първото нещо което грабва вниманието на човек. Хората (включително Вашите потенциални клиенти) имат психологически връзки и отношения към различните цветове. Примерно, червеният цвят предизвиква вълнение и чувство за важност и влиятелност. Това би бил добър избор, ако искате Вашата фирмена идентичност да се оличава като гласовита, младежка и вълнуваща.

Дизайн на рекламни материали

Нуждите за рекламни матерали на всяка фирма са различни. Някои държат да имплементират фирмената идентичност в работното облекло на служителите си и физическите матерали, други наблягат повече на дигиталните рекламни материали. Ние предоставяме всички видове файлове за печат или формати за онлайн реклама в сайтове и социални мрежи.

Ревюта за фирмена идентичност

Наши клиенти споделят

фирмена идентичност изработка elista ревю 01
“Elista вложиха много труд и стойност в нашия проект за Бранд Идентичност - Smart Houses Blog. Имаше последователност на работа и страхотни крайни решения за логото от страна на дизайнера. Препоръчвам.”
Теодор Марешков
SEO Мениджър
фирмена идентичност изработка elista ревю 02
“Спазени срокове и приятно отношение при работния процес. Креативност присъстваше във всяка част от предложенията. Останахме много доволни. Само напред и нагоре!”
Красимир Иванов
Управител на онлайн магазин
фирмена идентичност изработка elista ревю 03
“Благодаря на Елена Стаматова за усърдната работа въпреки многото ревизии от наша страна. Бихме работили отново с нея и за бъдещи проекти. Визията ни се промени значително към по-добро. Имахме нужда точно от такъв професионалист в сферата на графичния дизайн. Поздрави!."
Веселина Попова К.
Супервайзер

Искате нова фирмена идентичност?

Направете запитване