Професионалната интериорна фотография на хотели е инвестиция, която си заслужава. Изображенията трябва да разкажат история, правилната история и тя трябва да бъде разказана на точните хора. Създаването на такива изображения изисква време, отдаденост и сътрудничество. Няколко дни заснемане с професионален интериорен фотограф могат да осигурят на един хотел страхотен избор от изображения, с които да се похвали на своя уебсайт, социални медии и маркетингови материали. Услугата интериорна фотография от Elista.bg предоставя точно това, от което хотелиерите се нуждаят, за да увеличат резервациите си.
Професионалната интериорна фотография на хотели може да има страхотна възвръщаемост на инвестицията
Професионалната интериорна фотография често е маргинализирана като стока, но може да бъде мощен инструмент, способен да изгради вашата репутация и дори да се изплати. Как, питате вие?
Вярно е, че професионалната фотография, използвана неправилно, води до много малка възвръщаемост на инвестициите. Същото може да се каже за всяка инвестиция. Цветната химикалка има отрицателна възвръщаемост на инвестицията в ръцете на артистично вдъхновено малко дете. Въпреки това, в ръцете на дизайнер, той ще изгради вашия бизнес, като комуникира с вашите идеи. И така, един инструмент е толкова мощен, колкото ръката, която го използва.
Невероятната интериорна фотография на хотели е такъв инструмент. Правилното му използване ще генерира безплатна публичност, ще увеличи възможността да бъдете представени в редакционна статия и ще ви даде най-добрия шанс, когато се състезавате за награди при конкурси за интериорен дизайн.
Защо трябва да се обърнете към професионален интериорен фотограф
Ако някога сте виждали своя снимка, знаете колко много неща могат да повлияят на начина, по който фотоапаратът ви вижда. Ъгълът, под който е направена снимката, качеството на самия фотоапарат, осветлението в стаята, дори композицията. Вие все още сте същият човек, нищо не се е променило във вас, но въпреки това можете да изглеждате почти напълно неразпознаваеми от една снимка до друга.
Същото важи и за професионалната интериорна фотография на хотели. Фините промени в светлината или различните ъгли могат да привлекат вниманието към различни характеристики, текстури и цветове. Начинът, по който е направена снимката, може да накара стаята да изглежда по-топла или по-луксозна, романтична или по-семейна. Нашият екип за интериорна фотография има богат опит, благодарение на което е натрупал необходимите инструментите и знанията, за да заснемем качествено вашите проекти.
Инвестицията в услугите на фотограф специализиран в интериорна фотография на недвижими имоти и фотография на AirBNB имоти, които са много сходни с професионалната интериорна фотография на хотели, ще ви даде усезаема преднина пред конкуренцията.
ползи от опита и уменията на интериорен фотограф
- Предварително проучване свързано с подготовката преди снимки
Анализира светлинното изложение на стаите и експериментират с вътрешно и външно осветление като правят примерни снимки. Тази подготовка ще позволи на фотографа да разбере какво оборудване трябва да вземе със себе си и какви композиции иска да постигне.
- Има подходящото професионално оборудване за направа на качествени интериорни снимки
- Улавя правилните ъгли
Във фотографията всичко зависи от осветлението и ъглите. Отличният фотограф може да разкрие най-добрите характеристики на дома, като овладее ъглите и осветлението. Това означава да се снима със статив, да се снима на подходящото ниво и да се използва налична светлина или да се добави осветление в определени зони на дома, което ще гарантира, че всяка стая ще изглежда изключително желана.
- Създава перфектната композиция
Точно както при картината, снимката трябва да бъде композирана. Фотографът ще определи обекта на снимката и елементите, които ще бъдат включени. Те ще диктуват как най-добре да се запълни пространството, къде да се създадат хоризонтални и вертикални линии и къде да се насочи фокусът.
- Професионална обработка на снимки
Предимствата на професионалната интериорна фотография на хотели
Изгражда доверие
Може да изглежда изкушаващо да се разчита на няколко безплатни снимки от интернет, за да се обогати уеб галерията на хотела си. В действителност обаче това просто не е нещото, което гостите искат да видят. Когато гостите резервират стая въз основа на как изглежда тя онлайн, те очакват да видят същото ниво на качество, когато пристигнат. Ако това е вярно, гостите ще се чувстват много по-доверчиви и ще се върнат отново, защото знаят какво могат да очакват. Доброто заснемане на стая изисква високо ниво на умения и способност да се извлече максимума от професионалното оборудване.
индивидуалност
Ако хотелът има елегантно фоайе или зашеметяващ SPA център, е важно те да бъдат силно застъпени в маркетинговата фотосесия на хотела. Тези характеристики създават уникални кадри, които продават и могат да бъдат решаващи за гостите в избора им между един и друг хотел. За да сме сигурни, че нищо важно няма да бъде пропуснато, обичаме да организираме дни на “разходка”, които ни позволяват да се запознаем със сградата преди деня на снимане. Разговаряме с нашите клиенти за конкретни характеристики, които биха искали да подчертаят и изготвяме списък със снимки в зависимост от най-доброто време на деня за работа по всеки кадър поради светлината.
Характеристиките на всяка стаята изпъкват
Опитът ни в сферата на интериорна фотография на хотели, ни позволява да подчертаем по най-добрия начин ключовите характеристики на всяка стая. Разбираме как работи индустрията и че има определени неща, които гостите търсят, когато става въпрос за резервация на хотел. Снимането на ключови характеристики по творчески начин означава изображения, които разказват история за предлаганата стая, а не просто опис на това, което тя съдържа.
Стайлинг
За хотелите е много обичайно стаите да бъдат заснети в лайфстайл стил. Това не означава непременно модели, куфари и големи разходи. Разработили сме фин стил, който привлича погледа в стаята и осигурява на гостите по-топло, по-интимно първо впечатление. Простото използване на книги, чаша вода, сервиз за закуска или чифт обувки до леглото позволява на госта да си представи, че се чувства като у дома си в тази стая.
Отразява отличната кухня на хотела
Кухнята в даден хотел е важна част от престоя на всеки гост и често може да определи дали той ще се върне отново. Ако храната в даден ресторант е на високо ниво, снимките трябва да я отразяват подобаващо.
Въпреки че изглежда доста лесно, фотографията на храна е много фин процес. Малка разлика в ъгъла, осветлението и композицията може да направи снимката апетитна или обикновена. Кулинарна фотография от Elista.bg използва богатия си професионален опит и креативност, за да създава изображения, които разказват истории.
Висококачествени интериорни снимки за маркетингови цели
Една типична реклама в лайфстайл уебсайт може да струва много. За да работи тази реклама, се нуждаете от добра интериорна фотография. Много от нашите успешни клиенти инвестират редовно в професионални фотосесии, след което имат навика редовно да публикуват и изпращат снимките на уебсайтове, акаунти в социалните медии и публикации. Тези, които следват тази стратегия, често са възнаградени с публикации, които струват много повече от цената на фотосесията.
Заключение
Качествената интериорна фотография на хотели трябва да предизвиква емоции „Искам да съм там!“.
Сега, преди да се отдалечите от мисълта за наемане на професионален интериорен фотограф, помислете за парите, които всъщност висококачествените интериорни снимки биха могли да генерират.
Тъй като имаме богат опит в тази област, ние от екипът за интериорна фотография от Elista.bg разбираме стойността на нашите клиенти и какво очакват от нас. Ние предлагаме висококачествена интериорна фотография на конкурентни цени, като ви предоставяме качествени изображения без да се притеснявате за фотографските детайли.
Голяма част от потенциалните ви гости търсят онлайн. Предоставяйки им добри визуализации, незабавно ще изградят впечатление за вашия хотел от това, което са видели на уебсайта ви. Затова се уверете, че сте направили впечатлението изключително!
В крайна сметка става въпрос за изображение на вашата марка.