Независимо къде се намирате в живота си, първото впечатление е от значение. Но като се има предвид жестоката конкуренция и естеството на професията, то има още по-голяма стойност в областта на интериорния дизайн. Тук професионалният интериорен фотограф може да е в огромна полза за вас.
Помислете за това.
Може да сте изключително талантлив интериорен дизайнер и управлявате собствено студио за интериорен дизайн, но хората няма да разберат това, ако не са видели работата ви. Освен ако не са изпратени по препоръка, най-вероятно не идват лично. По-голямата част от хората ще се запознаят с вашите проекти чрез изображенията на вашия уебсайт или в профилите ви в социалните медии. Но това често е следващата част от картината. Първата част – са снимки на предишните ви работи.
Какво послание искате да изпратят тези снимки? В зависимост от качеството им, те могат да стимулират или да провалят бизнеса ви. Добре осветеното и добре оформено визуално портфолио показва, че се отнасяте сериозно към работата си, обръщате внимание на всеки детайл и поддържате високи стандарти в бранда си. В същото време неубедителната фотография може да се отрази зле на вашия бизнес.
Защо професионалния интериорен фотограф е неразделна част от интериорния дизайн
Проектирали сте красиво пространство и клиентът ви е развълнуван. Време е да направите няколко снимки с iPhone и да преминете към следващия проект, нали? Не съвсем. Фотографията е изкуство и умение. Може и да имате представа как се снимат интериорни снимки, но във вашата визуално ориентираната индустрия, наемането на професионален интериорен фотограф, който разбира вашата естетика и може да я претвори в красиви изображения, никога не е било по-важно.
Професионалните и естетически интериорни снимки помагат на потенциалните ви клиенти да се впуснат в преживяването, което се стремите да създадете за тях. Интериорният дизайн е визуално изкуство, а доверието в клиентите се гради както върху визуалния аспект, така и върху създадените взаимоотношения. Маркетингът и посланията ви трябва да бъдат последователни във всички медии, за да впечатляват потенциалните клиенти във всяка точка на контакт. А професионалната интериорна фотография от Elista.bg е единственият начин, по който можете да се свържете с тях.
Фотосесията на извършената от вас работа не е рутинна задача. Тя представя вашите мисли, стремежи и е билет за вас, за да спечелите следващия си клиент.
14 фактора как интериория фотограф влияе върху бизнеса на студиата за интериорен дизайн
1. Създаване на портфолио
Визуалното портфолио от дизайнерски решения не само отличава творческите ви постижения, но е и богата храна за вашия уебсайт и други рекламни материали. Фотографията, която точно представя таланта ви, ще позволи да привлечете по-голям брой квалитетни клиенти – такива, които разбират и оценяват вашия уникален стил и способности.
2. Високо ниво на изображенията
Интериорната фотография е изкуство, което изисква специализирани познания, за да се създадат изображения от висок клас. Както при всяка друга професия, съществуват различни нива на майсторство. Колкото и да се усъвършенстват камерите на смартфоните през последното десетилетие, е тъжно когато част от обществото смята фотографията за непрофесионална, заявявайки, че всеки може да се справи лесно с нея. Но истината е, че добрите снимки изискват както изкуство, така и умения.
Суровата истина е, че дори дизайн за милион долара не изглежда много по-добре от аматьорски опит, ако изображенията не са с най-високо качество. Професионалният интериорен фотограф с опит в заснемането ще притежава техническите познания, креативността и оборудването, за да гарантира, че вашите проекти са добре представени от визуална гледна точка. Правилното осветление, композиция и постановка са само някои от съображенията, които професионалният фотограф ще вземе предвид при заснемането на вашите проекти.
3. Оптимизиране на резултатите чрез постпродукция
Постобработката е важен, но често пренебрегван аспект на фотографията. Опитният фотограф ще може да коригира несъвършенствата в оригиналните снимки и да ги редактира до съвършенство. Все пак имайте предвид, че колкото по-добри са снимките по време на снимането, толкова по-добър ще бъде крайният резултат. Дори и най-опитният редактор на снимки трудно ще коригира снимка, която е зърнеста или не е фокусирана.
С помощта на софтуер за редактиране като Photoshop или Lightroom, фотографите могат да подобрят снимките, за да коригират неща като осветление, контраст, светлини и сенки. Крайният резултат ще бъде такъв, с какъвто да се гордеете – изображение, което красиво показва работата ви в най-добрата възможна светлина.
4. Осигурява последователност на марката
Професионалистите, независимо от професията, към която принадлежат, трябва да бъдат последователни в уменията си. Вашият бранд е това, което ви отличава от конкуренцията и ви помага да се свържете с нови клиенти. Ако искате да изградите марка за себе си, при която хората да започнат да приемат работата ви сериозно, ще трябва да бъдете непреклонни и да предавате същото чрез работата си.
След като знаете каква е рецептата, е важно да я комуникирате последователно. Узнайте какво е брандинг и бранд идентичност, за да се убедите, че колкото по-последователно е брандирането ви, толкова повече ще започнете да изграждате осведоменост за марката и ще развиете по-голямо доверие у клиентите си.
Професионалният интериорен фотограф може композиционно да представи снимките по подходящ начин и да улови същността на вашите дизайни във всеки кадър. Това ще ви послужи като лостът, от който се нуждаете, за да изпрати силно послание към потенциалните клиенти за това какво да очакват, когато работят с вас. Поддържането на последователност в портфолиото ви също ще ви помогне да изглеждате по-шлифовани в индустрията като цяло.
5. Придава гласност на вашия бранд
Когато се занимавате с интериорен дизайн, можете да представите себе си като марка чрез висококачествени снимки. Истинските маркетолози разбират стойността при използването на графики, особено на снимки, като средство за маркетинг на услуги.
Докато един неспециалист може да си помисли, че логото е онова нещо, за което хората се сещат, когато чуят името на дадена марка. Потребителите се сещат по-скоро за същността на марката. Имаме предвид нейната визия, мисия, начина, по който се отнася към своите клиенти и характеристиките, които се свързват с нея, правят марката и влияят върху решението на купувача.
В такъв случай професионалните умения на вашия интериорен фотограф могат да бъдат своеобразен проводник на вашите идеи, а качествените снимки на предишните ви работи придават гласност на вашата марка. Това е енергията или усещането, което искате хората да почувстват, когато разглеждат портфолиото ви.
6. Помага за визуалното разказване на истории
Една снимка, ако е добре заснета, е способна да има своя собствена история. Но, имайте предвид, че ключът е само в това дали е добре уловена.
Всяка марка има история, която да разкаже. Но рядко се случва фирма за интериорен дизайн да излезе и да направи подкаст, в който да обясни какво прави. Например, един любител никога не може да заснеме интериор, така добре, както го прави един опитен интериорен фотограф. Последният обаче може да подчертае конкретни части от изображенията и да ангажира зрителите със своите способности за разказване на истории.
Ако успеете да накарате потенциалните си клиенти да се влюбят в снимките ви, е по-вероятно те да се ангажират с вашата марка и да станат редовни клиенти.
7. Дава конкурентно предимство
В свят на еднотипни продукти не е лесно да се издигнеш над останалите. Въпреки това, дори да твърдите, че бизнесът с интериорен дизайн не е точно хомогенен, голяма част от потенциалните ви клиенти нямат поглед за сложно разграничаване на работата ви от останалите. Така че ще ви е необходим елемент, който да ви помогне да блеснете и да действа като катализатор.
Значението на професионалната фотография в полза на интериорни дизайнери се дължи на способността й да бъде факторът, който може да ви помогне да спечелите конкурентно предимство. Освен това естетичните снимки привличат много внимание и са най-добрият начин за привличане на тълпата.
8. Увеличава шансовете ви за публикуване
Редакторите на списания и онлайн издания са залети с предложения за проекти, така че конкуренцията е силна и публикуването никога не е гаранция. Но ако искате да се включите в надпреварата, разузнавателните снимки няма да ви помогнат. Достойните за списание изображения са от съществено значение, за да се откроите. Но по-важното е, че повечето редактори вече нямат бюджети или срокове за фотография. Така че изображенията във вашето представяне вероятно ще бъдат същите изображения, които в крайна сметка ще се появят на страницата или екрана.
9. Привличате внимание в социалните медии
Днес социалните медии се превърнаха в една от основните области на внимание за специалистите по цифров маркетинг. Това е така, защото тази медия е не само рентабилна, но и може да ви осигури привличане на голямо вниманието към вашия бранд, ако успеете да разгадаете кода.
Социалните платформи са базирани главно на изображения, което от своя страна е отлично място за бизнеси с визуална насоченост. Интериорните дизайнери могат да използват фотографията, за да спечелят популярност и лоялни фенове. Много от хората, които редовно се ангажират с вашите публикации, в крайна сметка ще станат ваши клиенти. Но за това ще ви е необходима помощта на висококачествени професионални снимки.
10. Оживява вашия уебсайт
Да предположим, че ви попитаме от гледна точка на клиента. Ще предпочетете ли да се свържете с фирма за интериорен дизайн с неподреден уебсайт, пълнен с любителски снимки или с такъв, който е добре проектиран и изпълнен с естетични широкоъгълни снимки от интериорен фотограф? Отговорът е основната причина, поради която професионалната интериорна фотография е толкова важна за фирмите за интериорен дизайн.
Професионалната фотография е в състояние да оживи вашия уебсайт за интериорен дизайн и кара посетителите да останат по-дълго на него. Колкото по-дълго останат, толкова по-вероятно е да се конвертират и да станат ваши клиенти.
11. Привлича нови клиенти
Както всеки бизнес, и интериорният дизайнер е тук, за да печели. Макар че това може да е основна или второстепенна цел, тя все пак е една от целите. Когато разполагате с висококачествени изображения в интернет, хората със сигурност ще ви обърнат внимание. Положителните отзиви и множеството уникални кликвания могат да направят чудеса за вашата марка и да ѝ помогнат да се утвърди като лидер на пазара, което ви позволява да привличате повече потенциални клиенти и да разраствате вашия бизнес.
12. Помага да се свържете с партньори
Много е вероятно да не се задоволявате само с обслужването на клиенти на регионално ниво и да искате да се разраснете. Разширяването на бизнеса ви не само носи повече пари, но и ви помага да постигнете онази популярност, към която винаги сте се стремили. Добрата интериорна фотография може да ви помогне да постигнете това и още повече.
Когато работите с професионален екип за нуждите си от фотографии, той може да представи работата ви с повече финес. Крайният продукт помага за привличането на потенциални заинтересовани страни и те често се свързват с вас с предложение за партньорство, което не може да пропуснете на никаква цена. Вече можете да излезете на широката сцена, докато снимате на закрито.
13. Създава трайно впечатление
Виждате даден цитат и се връщате към него веднъж или два пъти. Но когато една естетична архитектурна фотография или фотография на недвижим имот привлече вниманието на клиента, той със сигурност ще се върне към нея. Освен това изображението се съхранява в подсъзнанието им и формира положително впечатление за вашата марка.
Освен това повечето клиенти свързват висококачествените професионални снимки с по-добри услуги. Затова е задължително, когато попаднат на такива неща от вашата марка, те да им създадат положително и дълготрайно впечатление.
14. Предизвика емоции
Когато се опитвате да продадете нещо чрез снимките си, например фотография за бизнеса с интериорен дизайн, тя става много разнообразна и различна от обикновената любителска фотография. Основната причина за това е, че тези изображения са по-скоро свидетелство, отколкото просто представяне. В тях са включени няколко критични технически аспекта, които само професионален интериорен фотограф може да изведе и осъществи чрез своите снимки.
Просто казано, фотографията за бизнеса с интериорен дизайн е по-скоро копирайтинг. Правим го, за да предизвикаме конкретни действия от страна на потенциалните клиенти, а правилният професионалист може да увеличи необходимите фактори, за да ги превърне в конверсия. Способността за предизвикване на емоции, които могат да помогнат за увеличаване на продажбите, рядко може да бъде намерена при обикновената фотография.
Сега не е моментът да спестявате от услугите на интериорен фотограф
Вече сте отделили време и усилия, за да създадете красиво проектирани пространства. Не позволявайте това да бъде пропиляно, като пренебрегвате правилния маркетинг. Когато работата ви бъде уловена от професионален интериорен фотограф и добавите резултатите към портфолиото си в интернет или в рекламни материали, това е доказателство за способността ви да оправдаете очакванията на хората.
За да управлявате успешно бизнес, ще трябва да направите интелигентни инвестиции, които дават резултати. Наемането на професионален интериорен фотограф е една такава инвестиция, която няма значително да се отрази на разходите ви, но може да сериозно да стимулира вашия бизнес.
заклюение
Безупречната естетична фотография е един от най-пренебрегваните, но жизненоважни елементи, които движат успеха на бизнеса с интериорен дизайн. Тъй като имаме голям опит в тази област, ние разбираме стойността на нашите клиенти и какво очакват от нас, екипът за интериорна фотография от Elista.bg разработва набор от висококачествени изображения, на конкурентни цени, които ще ви позволят да представите работата си по най-добрия възможен начин. Това би било причината светът да обърне внимание на вашите умения и да помогне за генерирането на нови клиенти, които стават дългосрочни клиенти.